Gerbrig persoonlijk


Kijk… luister… en observeer.

Uw klant reageert het best op PERSOONLIJK CONTACT.  

Wat is dan de benadering die bij vrijwel al uw klanten werkt?

Kijken, luisteren en observeren zijn zaken die u in mijn training leert. Plus de TWEE belangrijkste componenten om uw klanten meer dan tevreden te houden.

Een bedrijf kan niet zonder klanten. Daarom is het voor medewerkers die veel met klanten omgaan een MUST om te weten hoe zij dat het beste doen. Als uw medewerkers deze TWEE punten toepassen in het contact met de klant, zal deze graag bij u terug komen. Duurzame klantrelaties zorgen voor meer omzet en continuïteit van uw bedrijf.

Als voormalig logopediste had ik altijd een grote interesse voor alles wat met communicatie te maken heeft.

Na een aantal jaren onder andere een eigen praktijk te hebben gehad, heb ik de switch gemaakt naar het uitzendwezen omdat de zakelijke wereld mij meer aansprak. Als intercedente bij Randstad heb ik veel bedrijven van binnen gezien.

Na Randstad heb ik nog een aantal jaren in de publieke sector gewerkt, voor UWV en Gemeenten – maar altijd aan arbeidsmarkt gerelateerde vraagstukken en ten dienste van de ondernemers. Sinds ik in 2009 met Impinge! ben gestart als zelfstandige, heb ik uiteenlopende opdrachten uit mogen voeren voor diverse organisaties in de publieke en private sector.

Communicatie is altijd als een rode draad door al mijn activiteiten door blijven lopen. Communicatie is de sleutel tot ECHT CONTACT, iets wat in onze digitale wereld ondergesneeuwd dreigt te raken.

Mijn motto : wees een professional, in alles wat je doet.

Eén van de dingen die een professional onderscheidt, is de manier van communiceren.

Uw medewerkers kunnen zich onderscheiden in HUN manier van COMMUNICEREN.

En daarmee kunt u zich als bedrijf ONDERSCHEIDEN van uw concurrenten in de markt. En loopt u minder het risico dat uw klant naar een ander gaat.

Mijn trainingen kenmerken zich door een hele praktische benadering, want het gaat om de TOEPASSING. Een inspirerend praatje kan iedereen houden – het gaat er juist om dat een training EFFECTIEF is en dat uw medewerkers echt iets GELEERD hebben.

U wilt niet alleen een ‘kunstje’ leren: u wilt ook de principes en wetmatigheden leren waarom iets werkt. Juist vanwege de extra uitleg en achtergronden die ik in mijn trainingen geef, wordt het voor uw medewerkers heel herkenbaar. Als er daarna geoefend wordt, kunnen zij het daarom sneller in de praktijk gaan brengen.

Wilt u ook meer omzet halen uit uw bestaande klanten? Ik help u graag.

Contact? 06 – 27 55 65 51 of stuur een mail naar info[at]impinge.nl