Training : het GEVECHT om de KLANT

klantcontact

Is uw team in staat om de klant binnen te houden?

DOELGROEP:  al uw medewerkers die met klanten omgaan, van de receptioniste tot uw beste verkoper

Klantenbinding: meer omzet uit bestaande klanten

Praten kunnen we allemaal.

Maar praten is iets anders dan communiceren.

Dat we goed met de klant moeten communiceren, dat weten al uw medewerkers.

Maar wat is dan goed?

En waarom kun je met de ene klant makkelijker communiceren dan met de andere?

We kunnen niet al onze klanten tevreden stellen, is wat er gezegd wordt.

Of dat nu al dan niet waar is: we moeten het wel van die klanten hebben!

De toekomst van uw bedrijf hangt er van af.

Uw OMZET hangt er van af.

Het salaris en de banen van uw medewerkers hangen er van af.

Dus kunnen uw medewerkers maar beter weten hoe je dan zo goed mogelijk met die klant omgaat.

Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws.

Het goede nieuws is: u hoeft maar TWEE dingen te leren.

Het slechte nieuws is: dat ze het daarna wel ZELF moet in de PRAKTIJK moeten brengen.

Maar dat is gelukkig niet moeilijk, want zij hoeven maar TWEE dingen te onthouden.

Leer deze TWEE punten dagelijks bij alle klant-contacten te gebruiken, en krijg meer omzet doordat bestaande klanten meer gaan bestellen.

Investeren in bestaande klanten is eenvoudiger dan steeds op zoek te moeten naar nieuwe klanten.

En is een waarborg voor een duurzame omzet en de continuïteit van uw bedrijf.

In de training ‘het GEVECHT om de KLANT’ leert u:

  • De juiste basishouding om met alle soorten klanten om te gaan
  • Verschillende soorten klanten herkennen
  • De beste manier om met bezwaren en tegenwerpingen (zoals in een verkoopgesprek) om te gaan
  • Hoe een sale tot stand komt en hoe u dit proces kunt beïnvloeden
  • De TWEE regels die u ten alle tijde kunt toepassen voor een blijvende klantrelatie.

Na deze training:

  • Zult u zich zekerder voelen in al uw klant-contacten
  • Bent u effectiever in uw communicatie met klanten en mensen in het algemeen
  • Weet u wat u moet doen om uw klanten aan u te binden.

Het LEUKE is dat deze training doorwerkt naar ALLE contacten die uw medewerkers hebben en hun communicatie in zijn algemeenheid verbetert – dus ook tussen de collega’s onderling.

Verbeteren van de externe communicatie zorgt voor MEER OMZET – terwijl het verbeteren van de interne communicatie zorgt voor MEER EFFICIËNTIE.

Meer informatie of kennismaken? Neem contact op!